Sunday, April 25, 2010

Kata-Kata Hikmah

1. Sometimes we have to be a LEADER not a FOLLOWER.

2. Sometimes when we are wrong about something, we have to learn to accept others opinion.

3. Kadangkala kita perlu menempuhi hidup ini dengan PISAU. Kalau pisau takde, PARANG pun jadila.

4. You can keep your secret within US but you cannot keep your secret within YOU.

5. Kalau nak belaja ilmu yang berguna, belajalah dengan musuh anda bukan dengan rakan anda.


6. Ada citarasa untuk bergaya tetapi tiada harta.

p/s: Kata-kata hikmah ini adalah hasil kerja aku sendiri.
Post ini akan di update dari masa ke semasa.
Kalau k0rang ada kata-kata hikmah hasil ciptaan sendiri, boleh komen kat bawah nie.
Mana-mana yang menarik akan diletak di dalam post nie.
TY.

3 comments:

joegrimjow said...

no 3 cam buat sendiri je
heheee

adikqimie said...

oooo.. hehehe nak buat jugak lah...

Mabuk! said...

Memang buat sendiri pun...hehe...

Related Posts with Thumbnails