Sunday, July 4, 2010

Hari Hari Indah!

Huh!
Ada ke hari indah dalam hidupku?
=.="


Actually, sememangnya ada=)
Hari indah yg pertama:-
Hari Raya.
Tau nak nape hari nie special sangat?
Ini adalah kerna aku dapat duet banyak sangat.
Lagi-lagi time abis pekse besar like UPSR, PMR, SPM.
Satu A dapat RM10. w0w! That's many!
Haha!


Hari indah kedua:-
Hari kemenanganku.
Korang nak tau satu fakta tak?
Sebenarnya aku suke berlari.
Tu je FAKTANYA.
Aku pernah dapat number 5 dalam merentas desa mase skolah rendah.
Pastu number 11 mase sekolah menengah. Sebenarnya dapat number 8 tapi aku lupe nak amik number. Tapi aku tak kesah pun. Bukannya dapat hadiah pun. Hanya dapat kertas yang bertulis number 8.
Sungguh tak sangka aku suke berlari.


Hari indah ketiga:-
Permainan bola.
Setiap hari merupakan hari indah aku kalau aku maen bola.
Semakin banyak aku maen, semakin banyak luka aku dapat.
Aku tidak kesah semua itu.
Itu tidak akan jadi batu penghalang untuk aku BERKARYA dalam bidang bola sepak.
Ia cuma akan menjadi penaek semangat untuk aku IMPROVE dalam permainan bola sepak.
Satu lagi fakta penting!
Sukar bagi k0rang untuk teng0k aku gelak.
Seri0usly, memang sukar!
Tapi Bola Sepak membuatkan aku terseyum dan tergelak=)


Dah la k0rang.
Azan isyak dah berkumandang.
Solat dulu.
Jumpe laen kali.
Tata.

No comments:

Related Posts with Thumbnails