Saturday, March 20, 2010

Agen dr0pshipper RIZI BIZ SHOP

Apa saya nak jual kalau saya jadi agen dr0pshipper ye?

Produk yang dekat hati dekat saya ialah ONE DROP PERFUME. Tu je produk yang saya rasa senang untuk dijual dan laku di pasaran buat masa sekarang. Produk laen saya tak berapa kenal. 
Sebab saya nak agen bagi produk nie ialah:-

1. Kebanyakan 0rang menggunakan perfume. Yang penting perfume nie tiada alkohol. So, boleh gune bile2x masa terutama masa s0lat. Bagi yang tak mandi tu, pakai la minyak wangi nie banyak2x(haha).

2. Produk nie sudah tersemat di minda pengguna. Kalau cakap je ckit, di0rang c0nfirm kenal punye. So, senang ckit nak laku.

3. Dah la kecil+ringan, senang untuk dibawa kemana-mana. Lpas tu, murah pulak. Semua mampu untuk membelinya tak kira tua, muda, kaya dan miskin.

4. Macam-macam jenis bau ada. Banyak pilihan boleh dipilih. Bagi lelaki yang suka bau wangian wanita pun boleh dan sebaliknya(hehe).

Akhir kata, kepada penaja-penaja contest nie termasuk RIZ BIZ SHOP. YOU ALL THE BEST.

No comments:

Related Posts with Thumbnails