Sunday, December 19, 2010

Sekumpulan budak botak

Tempat : Bayan Lepas, Pulau Pinang berdekatan Hotel Sri Malaysia
Hari : Jumaat
Masa : 1 p.m.

Warna baju dah sama.
Suma botak.
Yang paling penting tak pakai selipar.
Pelik je tengok.
Melintas jalan siap BERATUR tu.
Pekerja kilang kot.
Pergi solat jumaat tak pakai selipar tu!

Sebab kemungkinan mereka tak pakai selipar:-
1. Bos suruh tapi tak mungkin.
2. Peraturan kilang. Don't have such rule.
3. Sume guna selipar mahal sangat. Mungkin harga BERJUTA-JUTA sepasang.
4. Rendah diri but it's look weird.
5. Entah-entah balik dapat selipar baru. Tak baek sangka buruk.

Jadi fikir-fikirkan dan selamat beramal:)

6 comments:

Nadia Hani said...

hee.. sy tau tempat tu. dekat dengan masjid bayan baru/sunshine square. hmph.. maybe diaorg tu banduan? sebab tu kot tak pakai kasut.

atiqa aris said...

borak macho doe,haha

Mabuk! said...

Haha!
Banduan,
Lagi style.

peace289 said...

yang ko xde keje gi snap gamba diorang 2 apsal??haha

Mabuk! said...

Nmpk macam menarik je
Terus snap,
Candid tu,
Huhu.

hudadida said...

huhu..mgkin sbb xnk slipa diorg ilang kot..hha hha =P~

Related Posts with Thumbnails